Re: Re: Re: Re: Re: zmenšení počtu závodů v rankingu na 7 nebo 8 (doplněno výpočty a grafy)


[ Odepsat ] [ Související příspěvky ] [ BEN - Bestíkovy noviny ]

 

NORD Service - velkoplošný tisk, digitální tisk

 


Autor: jj , posláno: 19.10.2009 23:17:18, z adresy: 147.32.127.213

"ze normalni rozdeleni pravdepodobnosti plati i v rankingu"
pokud by platilo Tvé vysvětlení, pak by
u 20-40 byla nejnižší hodnota rozptylů (při 6ti závodech) dále(při větším počtu závodů) než u skupiny 150-250(při 8 závodech), což se neshoduje s realitou (samozřejmě za předpokladu, že závodnící 20-40 mají více relativně kvalitních závodů a tudíž jejich výkony by měli být více vyrovnané...)





>Vidim, ze se z Tebe stal nadseny statistik. Pak bys ale mohl zaroven i vedet, ze jedine, co jsi svymi grafy dokazal, je to, ze normalni rozdeleni pravdepodobnosti plati i v rankingu (viz. Tvuj graf napadne pripominajici Gaussovu krivku). Obcas clovek zaleti a obcas to posere, ale vetsinu zavodu beha standardne.
>
>Takze pokud chces zrusit 9. nebo 10. zavod, tak bys musel zaroven i 1. a 2., abys mohl srovnavat, jak prumerni vsichni jsme. :-) Statistik prece eliminuje extremni hodnoty. :-)
>
>
>>"nehledáš výpočty dodatečně argumenty na své nápady a přání?"
>>tak tohle je dle mě nepochopení jakékoli - i elementární - statistické práce. Přece nejprve je vždy myšlenka a teprve poté její otestování, či pokus o alespoň přibližnou kvantifikaci. O tom, že 8.-10. výkon v rankingu je loterií jsme zde diskutovali asi před rokem, jediným vaším argumentem proti bylo to, že čím více závodů, tím se zmenšuje prvek náhody.
>>
>>To by byla pravda, pokud by nešlo o heteroskedastická data (http://en.wikipedia.org/wiki/Heteroscedasticity), s nimi to bude trochu složitější a myslím, že než vymýšlet nové metody řešení, bude lepší, když v klidu a bez emocí snížíme selským rozumem počet závodů na 7 či 8, kde jsou hodnoty více u sebe.
>>
>




Související příspěvky



Odepsat

Tvé jméno:
Tvůj e-mail:
(není nutné)
Název příspěvku:
Text příspěvku:
Heslo: (napiš pozpátku ben)