Autor:
Sosna ,
posláno: 27.11.2008 10:28:27,
z adresy: 193.86.31.73
Dnešní stavitel tratí musí nasávat neustále nejnovější světové trendy a ty se rok od roku mění. S nějakou perfektní stavbou z minulého století (a permanentní R3) by nebyl in. Proto se musí neustále ohýbat a doškolovat. Z toho pohledu periodické "vymývání mozků" chápu. Nové trendy ve stavbě tratí vždy ne.
No jen tříletý cyklus je poněkud mimo, pokud se musím hlásit v roce 2008 na rok 2010. Tady bych předpokládal, že se po přidělení závodu čerstvě propadlému nebo potenciálně na rok 2010 propadlému rozhodčímu dá za povinnost během roku 2009 licenci zvýšit. Jinak bude nahrazen.
A ještě něco. Stavitel tratí není hlavní rozhodčí. Seminář v Želivu zahrnoval jen z malé části tuto problematiku. Přesto tam člověk má strávit 3 dny. Většinu problémů jde prezentovat i formou diskuze (možná proti BENu bych doporučil moderované) a procedura licence pro stavitele by byla stravitelnější.