Autor:
Bestik ,
posláno: 15.6.2011 14:32:40,
z adresy: 81.216.183.138
Obavam se, ze dochazi k zamene pojmu. "Kontrolni jednotka" pro pruchod karantenou v terminologii poradatele neznamenala "CHECK kontrolu", jak ji znas z SI.
Na moste v sobotu ci na poli v nedeli byla normalni kontrola. Tu sis pipl a poradatel mel zaznam v krabicce o tom, zes prosel. Krabicku si pak poradatel muze vycist a dostane seznam vsech, co prosli karantenou. To, co se ti zaznamenalo do cipu, neni podstatne, protoze to premazes na startu. Kontroly CLEAR a CHECK byly standardne v koridorech.
Takhle podle me resi karantenu vsichni poradatele (i kdyz myslim, ze jsem kdysi nekde videl frontu lidi a poradatele s papirovym seznamem).
K problemum s CHECK kontrolou. JURY uznala protest a krome toho vratila do poradi vsechny zavodniky (mimo jine i zavodnici Borovickova), u kterych chybel CHECK, protoze v pripade kvalifikace MCR KT byla mapa vydavana konkretnim zavodnikum dle konkretnich jmen prokazatelne v dobe startu. Nikdo tedy nemohl vystartovat drive.
Pokud by mapy nebyly vydavany takto, ale klasickym samostatnym odberem (teoreticky treba finale), pak uz je to diskutabilni, protoze jedna z funkci CHECK je diky osazeni v jednom z koridoru i castecna kontrola toho, ze zavodnik neodstartuje drive. Viz. poznamka o onom 1% zavodniku. :-)
>Jen tak mimochodem, pokud by pořadatel znal princip zapisování do čipu, věděl by, že novým Checkováním vymazal předchozí kontrolní Check a tedy důkaz průchodu povinným stanovištěm. Musel by nepopulárně vyčíst krabičky. Takže z logiky věci ani další Check na startu být neměl.