Autor:
jj ,
posláno: 25.5.2010 14:21:54,
z adresy: 147.32.127.213
ok, já jsem myslel, že ta chyba vznikla z toho, že člověk při běhu nádražím neviděl, jak to přesně vypadá za barákem a za reklamními bannery a do dohledávky tak měl člověk nevýhodu, pokud tam nikdy nebyl. Ale pokud ta chyba nevznikla z toho, tak pak závod ve Zlíně nebude příkladem závodu, kde by výsledek byl jakoli ovlivněn znalostí/neznalostí terénu.
Ale jinak to, že znalost terénu eliminuje riziko velké chyby, je dle mě vcelku trefné. Řekl bych, že každý běžec má individuální pravděpodobnost, s jakou udělá významnou chybu, a v domácím prostředí se tato pravděpodobnost zmenšuje. Ale toto naštěstí neovlivňuje výsledek v čele.
>...a kdo si přečetl popis kontroly č. 12 (na kontroly 8,10 a 12 si bylo potřeba dát pozor kvůli rohu, na kterém byla umístěna kontrola, na to je vždy dobré se kouknout před startem do popisu a případně si to tam i vyznačit) , tak si o chybu hodně koledoval. Já na to právě nechápavě koukal celý přeběh autobusáku, protože z toho popisu vůbec není jasné, kde vlastně kontrola je, taky jsem myslel, že bude nahoře, ale radši jsem to vzal kolem zdi spodem a kontrolu tam uviděl. Proto Sosákovu chybu naprosto chápu, řešili jsme ji hned po doběhu. Jinak ale nechápu, co je složité na postupu 11-12 pokud by ten popis byl jednoznačný? Asi aby tě nesrazil autobus...