Autor:
Petr Hrouda ,
posláno: 8.1.2010 15:14:14,
z adresy: 147.251.34.95
Jirko, trvám na tom, že výrazným (byť nemohu tvrdit že jediným) důvodem nízkého zájmu o nejdelší trať je, že dobří závodníci se nechtějí odvařit před nedělními štafetami, kde jejich kluby sbírají body do Českého poháru. To je bohužel kombinace, která zabíjí ten dvouhodinový závod - chápu, že jako pořadatelům se vám samozřejmě vyplatí udělat dva závody namísto jednoho, ale co takhle namísto zkracování jiný experiment: v sobotu štafety a v neděli dlouhou? Třeba by to efekt nemělo a třeba jo - to by se vidělo. Pouhé zkrácení nejdelší trati bohužel příčinu neřeší.
>Jakozto autor JP (vcetne letosniho pokraceni hlavnich trati) Ti rad odpovim na tvuj povzdech.
>
>Pocty v kategoriich v lonskem roce: D21A 12 zavodnic, D21B - 51, D21C - 67, D21D - 62, H21A - 20, H21B - 80, H21C - 136, D21D - 57. Lonsky rok v tomto smeru neni nikterak jiny, nez takovych poslednich 5-7 let.
>
>Zavod jednotlivcu na JP ma urcitou vyhodu, ze neni svazan temer nicim, jde v podstate o verejne zavody. Musi byt v souladu s pravidly OB a tim to pomalu konci... Odtatni utcuje v podstate "volny trh". A zajem o nejdelsi trate byl, jak je z cisel patrne nekolikanasobne mensi nez u ostatnich trati. Muzu postavit treba 40 km dlouhou trat, ale kdyz na ni prijedou dva lidi, tak je asi neco spatne.
>Suma sumarum - s nadsazkou sa da rici, ze DT na JP nezabil poradatel, jak pises, ale samotni zavodnici...
>
>Zdravi Jira Strnad